недеља, 14. септембар 2008.

poshto seko mleko ?? prrdakshn

Poshto Seko Mleko? prrdakshn je nastao pre oko dinu dana, tj. onog trenutka kada sam kupio kameru. Zelim da prikazem ljudima neshto novo u sferi video klipova, da ih gadjam u zivac___bez zajebancije__iskreno i istinito__kritchki i samokritichki. Sve sam uchim, uz malu pomoc par ortaka koji mi pomazu oko nekih sitnica. O njima u nekom narednom blogu. PC konfiguracija mi je shit (za bavljenje ovim poslom) pa masa klipova koji su snimljeni tek cheka na montazu, do kupovine jache makine shto se nadam da ce se desiti za par meseci. A materijala bolesnog bash imaaaaa ali o tom potom ;)
Ozbiljniju stvar koju sam radio za nekoga je montaza (ne snimanje__materijal sam dobio samo da ga iseckam i umontiram) za MC Monogamiju i njegov video za pesmu koju je posvetio Moskriju, preminulom chlanu kultnog hiphop benda Prti Bee Gee.


za pochetak zgutajte ovo...slobodno komentarishite (kritika i vishe nego pozeljna)

PSM? undrgroWnd represent


direkt link

ili ovako

Нема коментара: