уторак, 16. септембар 2008.

reportaza o Gornjem Milanovcu by PSM Prrdakshn

Jedan dan odem da posetim ortaka iz Gornjeg Milanovca i da zavrshim neke poslice, onako usput, naravno ponesem kameru, i onako chisto iz zezanja uvatim "par" kadrova. Dodjem kuci krenem s montazom, bez neke konkretne ideje i "zbrchkam" video. Provalim da se video nashao postovan i na oficijelnom sajtu za grad Gornji Milanovac i da dosta klikova ima upravo sa tog sajta.
I sad sve bi to bilo kul, da nisam pocheo da dobijam pretece kometare preko ytuba (neke sam izbrisao shto mi je sada veoma krivo, neke sam ostavio) kao i preko priv. poruka na istom sajtu.
Ono tipa, "shta se ti qrchish, slomicu i tebe i tu tvoju kameru, dodji samo josh jednom i proshetaj se kejom ako smesh, batina je iz raja izashla, shta se mangupirash..." itd. itd.
A ja se bukvalno zajebavao (bez ono da se sada kao nekom pravdam, puca mi tuks) i to mi doshlo chisto kao uchenje, jer kao shto sam napisao u prvom svom blogu totalno sam samouk i sve sam provaljujem i uchim shto se videa tiche.

E sad, svestan sam da provlachim cinizam kroz svoje video radove, ali i da prikazujem stvari onakve kakve su. I opet, drago mi je da moji klipovi izazivaju bilu kakvu reakciju pa makar i te vrste. Naravno bilo je i pozitivnih komentara a i konstruktivnih kritika kako da poboljsham svoj rad.

evo direktan link videa ako zelite da vidite i komentare > GM KLIP

a eve i ovako

2 коментара:

son of man је рекао...

Brate FULL SUPPORT jer ti klinci shto prete oni su i sami svesni tog bedaka zasto im je grad takav kakav je pa umesto da malo stanu na tu loptu krpenjachku i da razmisle malo povodom toga da nesto mozda urade da se digne taj grad iz mrtvila oni onda prete, ali kontam da svako stariji iz G.M-a ili mladji a svesniji, "zreliji" ko je video tvoj klip zna tachno shta si hteo da kazesh i mislim da je to OK, jer to oni i sami znaju zashto je to tako (lenjost, nedostatak entuzijama ili shta vec) i nadam se da bi ovo moglo da utiche na takve pozitivne OK likove da se malo jbga pokrenu da od Ghoust town-a naprave bre zezanje u bilo kom smislu...

Samo cepaj burazeru, odlichan je klip, pishodelichan ali iskren i skroz istinit jer bio sam ja u tom kraju i tachno znam kako su ljudi smoreni ali moraju to sami da shvate a ne da ih sad bilo ko sa strane cima...opustosheno ! :]

wickeeed selecta је рекао...

hvala na gledanju videa, i na komentaru.

stay tuned 4 more shit soon :)

raspushteno__